



Cédric schreefColonToen ik mijn F gekocht had nu 3 jaar terug kreeg ik 6 maand garantie. In die 6 maand is zowat alles vervangen op kosten van de dealer![]()
Alle rekeningen bedroegen in totaal ongeveer €5000.
Onderandere HGF, versnellingsbak en differentieel, startermotor, bougiekabel doorgebrand, catalysator en nog veel meer... Nu rijd ie perfect
En zo moet het ook, ga maar eens langs bij je dealer!


Sander schreefColonNee hoor, als je gas ver genoeg open blijft hangen stijgt het toerental wel degelijk als je de motor onbelast laat.

Bruno schreefColonJe zegt het zelf : "onbelast", maar als je aan het gaspedaal komt, moet het ongecontroleerd stijgen dus stoppen. Dus hier niet van toepassing IMO.


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.