Wat is jullie raad/info omtrent het volgende?
Nieuwe mod's:
De vorige modificatie's zijn gedaan en op naar de volgende natuurlijk.
Throphy splitter (gespoten)
Wegligging zal voor een deel verbeteren en ik kan zelf geen nadelen bedenken.
Het uiterlijk is voor een stuk anders nadien, maar zoals met alles moet je ook hieraan gewoon worden.
Wie heeft er spijt van en wie kan niet meer zonder?
Trophy Koplampen
In mijn koetswerkkleur, dus BRG.
Ik denk dat het een fijne toets is, die hem een beetje unieker maakt.
Maar ik heb het nog nooit in een andere kleur dan zwart gezien (bij Bruno's F o.a.).
Iemand foto's hiervan?
Lowering Knuckles
Beter, voor de wagen, dan gewoon de druk er af te laten?
Spiegelcovers Chrome-look
Mijn auto heeft redelijk wat chrome en volgens Bruno zou dit er goed bij passen. Persoonlijk vind ik spiegels het lelijkste aan een wagen, dus hoe minder aandacht er naartoe gaat hoe beter. Wie heeft dit gedaan? En nog beter, wie heeft er foto's van?
Katalysator RVS moeren
Als we de rest toch ook al vervangen hebben hé ...
Vorige mod's:
Ventieldopjes met MG logo (SE16) € 22,00
Het ultieme accent. Deze ventieldopjes kunnen beveiligd worden tegen diefstal.

Nuttig of weggegooid geld?
Luchtfilter K&N 57i (PE01) € 160,00

+
Luchtfilter K&N 57i hitteschild (PE02) € 25,00

+
Luchtfilter K&N 57i bracket (PE03) € 25,00

Ik heb nog geen enkel mgf.be lid hierover horen klagen, dus een no-brainer. Enkel wil ik wachten tot ik deze in 't echt/op band heb gehoord.
Trophy gasklephuis - 52mm (PE05) € 210,00

WATER LEVEL SENSOR KIT € 130

Ik kan weinig voorbeelden vinden van het ingebouwde knopje/lampje. Iemand?
Assortiment RVS boutjes, schroefjes (PE18) € 47,00

Beter voorkomen dan genezen zeker...
Achterlichten MGTF (SE10) € 110,00

Hier ook nog geen voorbeelden van gezien, maar ik denk dat het mooier zal staan.
Totaalprijs: € 714






