

Remieme schreefColonAls je lederen stoelen als optie bestelde, werd toch ook je stuur in dezelfde kleurstelling (en deurpods) geleverd?



Peter Brig schreefColonHoe krijg ik in godsnaam mijn avatar op de site? Het schijnt niet te lukken. Nochtans is de foto niet te groot, denk ik. HELP


Nem58 schreefColonIn mijn geval had de vorige eigenaar voor een extra stoer en sportief effect de olie uit de schokdemperslaten lopen. En ik kan je vertellen dat dit bij de garage niet echt goedkoop is om te laten herstellen.

Sander schreefColonNem58 schreefColonIn mijn geval had de vorige eigenaar voor een extra stoer en sportief effect de olie uit de schokdemperslaten lopen. En ik kan je vertellen dat dit bij de garage niet echt goedkoop is om te laten herstellen.
Het is hydragas uit de veerbollen laten lopen. Even als een band moeten deze met enige regelmaat opgepompt worden. Oppomen kost normaal gezien €28,- per kant (2 kanten) ex BTW.




Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.