


ErikB schreefColonAntwoorden dat de kracht in de motor zit ipv. in je afstandsbediening is ook niet echt optie (tov. de Astons en de TVR's, die uiteraard altijd schitterend functioneren).
Heb je de centrale alarmunit gevonden waaruit het draadje eigenlijk moet vertrekken ?




Coen schreefColonDit vroeg ik mij ook al af. Het kapje heb ik erafgehaald en het volgende kreeg ik te zien:

Coen schreefColonPete,.... bedankt nog voor je zeer deskundige advies

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.