Johan schreefColonIk schat dat het gelijkvormigheidsattest het grootste probleem is, omdat de importeur in NL niet meer bestaat. Misschien kan er in D iets worden geregeld.
Johan

Omer schreefColonBeste Mgf.be leden,
Omer.

bakel schreefColonEn hoe komt die duitser aan zo papiertje dan?Als het een particulier is?

Rene schreefColonbakel schreefColonEn hoe komt die duitser aan zo papiertje dan?Als het een particulier is?
Als het goed is heeft hij het bij aankoop erbij gekregen. Hij moet het anders aanvragen bij MG Duitsland of MG Engeland maar die zijn failliet.
Ik zou overigens bij voorkeur bij een dealer kopen die zorgt niet alleen voor het attest maar ook voor garantie.
Koop in elk geval nooit van een particulier als je het attest er niet bij krijgt. Inhet ongunstigste geval moet je auto een heel aparte (en dure)keuring laten ondergaan.
Rene

Omer schreefColonBeste mgf leden,
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben zelf al wat verder gekomen, de mgf van 97 had geen papieren dus dat vertrouwde ik niet maar heb nu een mgf gevonden uit 1996 heeft 96.000km gelopen. Ik heb met de garage eigenaar gesproken en hij had nog wat van de prijs eraf gehaald. Maar nu is het zo dat deze auto plus Bpm en andere kosten mij 5500 euro gaat kosten. Is dit reeel of is het vanwege de prijs niet de moeite waard?![]()
Ik heb eigenlijk nog een paar vragen over de auto zelf (garagehandelaren die zeggen denk niet alles denk ik)
Verbruikt de mgf 1.8i 7.8l per 100km ?![]()
En ik ben zelf 1.88m zou ik problemen kunnen hebben vanwege mijn lengte in deze auto?![]()
Alvast Bedankt
Gr
Omer
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.