



stevoo schreefColonik laat het weer horen als ik meer weet van de schade auto..

stevoo schreefColonMoet nieuwe voor en achte bumber op 1 nieuwe koplamp en een nieuw subvreem. Ik weet niet hoe dat met een mgf is maar dat is het werk normaal gesproken ook niet.





stevoo schreefColonmaar kep nog een paar f-jes op het oog en doe mooi kalm aan want er staan er nog zat tekoop..! Maar een vvc begint toch wel steeds meer te jeuken hoor..

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.