Het is het meeste merkbaar als ik bij 2000 toeren het gas een beetje loslaat. Wanneer de motor warm is
Geen probleem.
Wanneer ik de auto een tijdje heb laten staan en dan weer ga rijden (terwijl de motor toch nog ongeveer 60 graden is) schokt hij toch weer.
Zou dit aan de bougiekabels kunnen liggen? Of kan ik nog iets anders proberen?



