belchelijk: hahaha... 't moet Sander, de reserve-Belg, weer opvallen.
Anyway, ik vind de 160 velgen je wagen flink verjongen. Ze staan wellicht nog beter onder jouw F dan de mijne !
'k Had juist dezelfde mening, ze staan ongetwijfeld beter onder de jouwe ;o)
Ga je overigens de refelectoren van de koplamp nog zwart maken ?
Dat is misschien iets voor bij het volgende setje velgen ('k Heb ze al, maar 'k moet nog sparen voor bandjes).
Zou ook de TF160 velgen eronder houden. Wil ze ook nog onder m'n eigen F'je
Dat kan geregeld worden.... maar ik denk dat Pete ook interesse had.
Zijn dat standaard remschijven? Of is het een grotere maat?
Euhm... niet de standaard, maar 280mm non-drilled... maar hou het stil ;o)
Niet eens zo zeer vanwege het model, maar puur vanwege de maat, de wielkasten lijken zo een stuk beter gevuld.
'k Snap het volledig, maar ik heb de indruk dat deze velgen iets te veel vullen in die zin dat er nogal veel alu is en dat ze zo nogal veel de aandacht trekken. De 15" VVC velg was immers een stuk meer open. Ik moet er misschien gewoon nog wat aan wennen.
Ik stem voor de TF velgen maar ik zou denk ik voor zwart gaan.
't Is misschien jammer om spiksplinternieuwe velgen onmiddellijk op te offeren.
maar er moet nog wel een MG-logo in !
Ah ja... helemaal vergeten ;o)