





Jep, de MkII als het ware.

MGF schreefColonJep, de MkII als het ware.
Ik zie er behalve het stuur weinig MK2 in eigenlijk..

Coen schreefColonErikB schreefColon
Geen enkele heeft de productie gehaald, maar dat wist je wel.
Wil je daarmee zeggen dat MG deze auto zo zelf heeft gemaakt?

ErikB schreefColonCoen schreefColonErikB schreefColon
Geen enkele heeft de productie gehaald, maar dat wist je wel.
Wil je daarmee zeggen dat MG deze auto zo zelf heeft gemaakt?
'tuurlijk !!
Er wordt zelfs in de wandelgangen gezegd dat ze nooit de productie haalden omwille van de onderdrukking door BMW.

ErikB schreefColonMGF schreefColonJep, de MkII als het ware.
Ik zie er behalve het stuur weinig MK2 in eigenlijk..
'k Bedoel het anders.
Er is eerst een Supersports geweest: zo een rode, met wit interieur en geel voorruitje.
Dan is er de deze geweest: zwart dus.
En tot slot is er een chromoflaire groene geweest met eveneens een groen interieur.
Geen enkele heeft de productie gehaald, maar dat wist je wel.
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.