


Kasper schreefColonHelaas Niet, voor zover ik weet zijn er geen ontwikkelingenrondom klokjes. Nu is mijn klokje gezegend met een kleine wijzer die, heel eigenwijs, zich niet laat beinvloeden door de instelknop en is dat ding geheel nutteloos. Omdat de tijd op ander instrumenten ook wel te zien is, denk ik eraan om een ander functie in die klok te stoppen. Alleen nog geen idee wat, en dus ook nog niet hoe.

Superboer schreefColonTis natuurlijk geen ramp dat de klok niet helemaal oké is, maar het is in mijn ogen wel een soort van aftakeling van de auto. Als het hier bij blijft teken ik ervoor
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.