één klein detail, steken de uitlaatpijpjes niet iets te ver naar achter in de bumper ?
Ja, en zou je niet nu de motor er in zetten strax kom je er zo moeilijk bij.

één klein detail, steken de uitlaatpijpjes niet iets te ver naar achter in de bumper ?






Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.