












Sjonnie schreefColonEen tripje naar de Alpen gaat hem even niet worden. Maar stevig doorremmen kan ik de komende tijd wel even doen.

ErikB schreefColonVoor alle veiligheid: eens ze 'verglaasd' zijn, moet je ze vervangen.
M'n suggestie van de Alpen was er eentje om sportief door te remmen. Je belast daarmee ook de remmen, maar ze moeten wel in staat zijn dit aan te kunnen. Een veranderde rijstijl kan je laten zien dat je remmen aardig wat aankunnen en niet noodzakelijk moeten verglazen. Het was *absoluut niet* een oplossing voor de verminderde remwerking te verhelpen.
PS. hou je vaak het rempedaal ingedrukt bij stilstaan ?

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.