door benerivo » wo jan 29, 2020 8:35 pm
Schakelaar hoeft niet te werken als het contact uit is;het komt weleens voor dat je net je auto gestart hebt,dat je dan wat uit de kofferbak moet hebben.Dan is het handig om het met een druk op de knop te doen.Omdat de bedrading van de achterruitverwarming al klaar ligt dacht ik die misschien te kunnen gebruiken,gemak dient de mens..
Toen ik 3 jaar geleden met m'n low coolant alarm bezig was heb ik al een extra voedingsdraad naar voren gelegd,dus ik hoef alleen het relais met schakelaar maar aan te sluiten.Dat is op zich geen probleem.Het schakelaartje wat bij de opener geleverd werd is zo'n klein iel dingetje,dat vind ik niks.Ik heb nog een schakelaar van een MGB maar die is zo groot als een rijksdaalder,beetje overdreven.Dus die Saab knop is misschien zo gek nog niet.Mooi plekje voor zoeken en klaar.
MG TF 135 2004 RHD British Racing Green, Oxford leren interieur, Groene softtop, Low coolant alarm,RVS koelleidingen,koplampconversie van Brits naar Europees, Aluminium ringen rond tellers en klokken ,Aluminium knoppen en nog enkele mods.