veerbollen
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387
    GeregistreerdCOLON vr mei 10, 2013 12:23 pm
    WoonplaatsCOLON Op dit forum

Re: veerbollen

door Sjonnie » zo feb 24, 2019 12:20 pm

Ik heb de F pas 5 jaar maar zo goed als hij nu rijdt, reed hij nooit. Ik vraag me af waarom ik hem destijds heb gekocht :wink:

Ben benieuwd wat er gebeurt als er volgende week nieuwe Hankooks onderkomen en de auto vierkant wordt uitgelijnd (rare kreet trouwens... vierkant uitlijnen. Mijn wielen zijn toch echt rond :lol: )
    Fun car MG F 1,8i 2001 - Anthracite LQW - 16" powdercoated Black Metallic - Lowering pins - Milltek einddemper (a.k.a. Blèrpijp :-D)
    Daily HWMO MG ZT-T 190+ - Xpower Grey - Custom RVS Uitlaat - And then some :-)
    Daily SWMBO Rover 75 2.5 Manual - Stirling Silver - Completely authentic :-)

ꝉ (RIP) MG ZT 190+ - Black Olive # 8/8 - Miss February 2016 - the75andztclub.co.uk

If it don't fit use a hammer!
    paul van R
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 101
    GeregistreerdCOLON zo maart 25, 2007 5:26 pm
    WoonplaatsCOLON Leidschendam

door paul van R » zo feb 24, 2019 4:01 pm

Als je Mgf er aan toe is ben ik het er ook mee eens dat het vervangen van de bollen één van de goede investeringen is om langer van het speciale gevoel van cabrio rijden kunnen genieten.
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

door Tukker » ma feb 25, 2019 3:27 pm

Sjonnie schreefColonBen benieuwd wat er gebeurt als er volgende week nieuwe Hankooks onderkomen en de auto vierkant wordt uitgelijnd (rare kreet trouwens... vierkant uitlijnen. Mijn wielen zijn toch echt rond :lol: )

Rond is gewoon een vierkant met afgeschuinde hoeken. :lol:

Paar keer goed blokkeren en je banden rijden weer als vierkant. :wink:
    goodgoan Tom

[b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)