








benerivo schreefColonIk vind het gaspedaal sowieso zwaar te bedienen.Het ligt niet aan het pedaal,dat gaat zo soepel als wat(heb ik al eens los gehad).Je zou bijna denken dat de veer van de (aluminium) gasklep te sterk is.Dat zal wel niet,die is daar natuurlijk voor gemaakt.Maar effe lekker soepel gasgeven is er niet bij,je moet altijd door een soort van barriere trappen.Ik heb weleens ergens gelezen dat ze dat allemaal hebben.
Kan je een te strakke gaskabel losser krijgen door de stelnippel in te draaien of haal je je daarmee nog meer problemen op je nek?

benerivo schreefColonKan je een te strakke gaskabel losser krijgen door de stelnippel in te draaien of haal je je daarmee nog meer problemen op je nek?

Kasper schreefColonVan de versie met automaat klopt dat zeker wel. ik krijg dat ook niet weg. Exact wat je zegt een soort barriere.

Tukker schreefColonKasper schreefColonVan de versie met automaat klopt dat zeker wel. ik krijg dat ook niet weg. Exact wat je zegt een soort barriere.
Er is toch geen verschil tussen een automaat of handbak, of bedoel je dat de aandrijfing niet vloeiend oppakt?



Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.