





Ja inderdaad dat is een goeie Kasper bedankt voor het mee denken.Kasper schreefColonik zit ook niet aan aftermarket te denken, meer aan origineel, eventueel uit een sloopauto.
En ja, een kleine van 4 maanden kost veel tijd, maar dat wordt niet veel minder als ze ouder worden.

Hartstikke bedankt Erik. Ik vind het niet erg om te forwarden, het is voor een goed doel. Het is niet zomaar even een stekkertje om steken zie ik wel.ErikB schreefColonM'n tijd is limited, maar ik herinner me wel een website die documenteerde hoe een TF115 (1.6) te upgraden.
Een beetje onbeleefd om je zo maar te forwarden, maar hier is toch alvast de link:
http://www.wolsend.co.uk/mgtf/mglatch.htm
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.