







groet roel


Dat is een goede opmerking ik heb het zelfde probleem ik heb toen der tijd wel de fan rechtstreeks op 12v gezet en deze deed het wel. Alleen stond ik de eerste keer met een kokende motor op de rotonde in Hamburg haha. Ik kwam toen van de snelweg af in de file te staan in het centrum. Dus de motor was lekker warm.Bruno schreefColonElimineren is de boodschap :
Trek de stekker los van de watertemperatuur sensor. Indien hij los is, moet de fan draaien. Draait de fan, dan is het probleem niet de fan zelf, maar de sensor, en moet je deze vervangen. Draait de fan dan niet, is het denkelijk, of de fan, of een zekering, of de relais van de fan.
Maar denk er aan, de fan slaat pas op vanaf 102 graden, dus laat je niet "foolen" door een IR thermometer.
Succes
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.