BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1
MGF heeft nieuw baasje
    Janmgf
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 431
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 5:28 pm
    WoonplaatsCOLON Tilburg NL

MGF heeft nieuw baasje

door Janmgf » di jun 19, 2018 5:05 pm

Met enige pijn in het hart heb ik onze MGF verkocht....

De reden is dat ik tegen een mooie, en niet te dure, Mercedes SLK ben gelopen. En 2 cabrio's op de oprit is echt teveel.

Ik heb 10 jaar met veel plezier met de F gereden. Vooral op de kleine binnen weggetjes was de auto in z'n element.
    En ook dit forum heeft me veel plezier gegeven, zowel het plaatsen van opmerkingen als het leren van anderen is een groot genoegen geweest. Ook de ritten die ik ermee heb gereden waren me zeer aangenaam. MG rijders zijn een gezellig soort volk!

De SLK is een grijze R171 serie met een 1800 kompressor motor. Bouwjaar 2004 en slechts 58.000 echte kilometers op de teller :D . Het is niet een echte spierballen auto, maar voor mij meer dan snel genoeg. En vooral veel comfortabeler (zowel open als dicht) dan de MG op lange ritten.

Ik ga zo af en toe nog eens kijken op dit forum en ik hoop dat de nieuwe eigenaresse evenveel plezier met de Fgaat hebben als ik heb gehad.
    MGF 1.8i Mk II, BRG, Cream/Walnut leer, Bright Grille Kit, Bootrack, LLW kit, bj.2000
    Mijn andere auto's zijn een Oldsmobile 88 Dynamic Holiday Coupe uit 1958 en een Peugeot 3008 Allure Aut.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

Re: MGF heeft nieuw baasje

door Kasper » wo jun 20, 2018 7:39 am

Hoi Jan, erg jammer dat de F plaats heeft moeten maken, maar soms gaan die dingen in het leven u eenmaal zo. Veel plezier met je nieuwe aanwinst, je zult best nog wel eens terugdenken aan die tijd dat je een echte MG mocht rijden.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

Re: MGF heeft nieuw baasje

door ErikB » wo jun 20, 2018 1:45 pm

Een posting om in te kaderen. Leuk om die mooie woorden te lezen Jan.

'Don't become a stranger,' zegt men dan. Wees nog steeds welkom hier op het forum. Soms gaat het gewoon over auto's en soms gaat het misschien over iets dat je je nog herinnert van jouw MG tijd.

Rij veilig en geniet, dan gaan de paden elkaar zeker weer kruisen.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1