De reden is dat ik tegen een mooie, en niet te dure, Mercedes SLK ben gelopen. En 2 cabrio's op de oprit is echt teveel.
Ik heb 10 jaar met veel plezier met de F gereden. Vooral op de kleine binnen weggetjes was de auto in z'n element.
En ook dit forum heeft me veel plezier gegeven, zowel het plaatsen van opmerkingen als het leren van anderen is een groot genoegen geweest. Ook de ritten die ik ermee heb gereden waren me zeer aangenaam. MG rijders zijn een gezellig soort volk!
De SLK is een grijze R171 serie met een 1800 kompressor motor. Bouwjaar 2004 en slechts 58.000 echte kilometers op de teller
Ik ga zo af en toe nog eens kijken op dit forum en ik hoop dat de nieuwe eigenaresse evenveel plezier met de Fgaat hebben als ik heb gehad.


