













ErikB schreefColonCorrect Kasper ... en zelfs de codes op de kaartjes hebben in de beginjaren een fout gekend. Ik denk dat het eerste cijfer met 1 moest vermeerderd worden, of zo ...
ErikB schreefColonMAAR ik denk niet dat de startonderbreking hier het probleem is. Bij het omdraaien van de sleutel in het contactslot moet er het 1 en ander gebeuren, zowel visueel als auditief.
Heeft u een multimeter ter beschikking, want het een en ander uitmeten dringt zich op ?

depootma schreefColonNog een vraag: mag/kan ik de batterij van een Citroën C1 gebruiken voor het starten van de moter?
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.