





Janmgf schreefColonHelemaal geen vreemde vraag!
Ik overweeg nog steeds om de parkeerlampjes aan de vóórzijde te gebruiken als dagrij verlichting.
Zie ook http://www.mgf-tf.com/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=16328
Om werk te besparen zoek ik dus een elektrisch aansluitpunt waar spanning op komt als ik het contact aanzet.

Kasper schreefColonvolgens mij moet je daarvoor eenvoudiger stroom kunnen vinden, dichter bij de lampen, bijvoorbeeld vanuit het zekeringenkastje onder de voorklep. Tenzij je natuurlijk een schakelaartje erbij wilt hebben (wat ik me best kan voorstellen)


Janmgf schreefColonKasper schreefColonvolgens mij moet je daarvoor eenvoudiger stroom kunnen vinden, dichter bij de lampen, bijvoorbeeld vanuit het zekeringenkastje onder de voorklep. Tenzij je natuurlijk een schakelaartje erbij wilt hebben (wat ik me best kan voorstellen)
In het zekeringkastje onder de voorklep zit alléén continu stroom.![]()

?
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.