





Kasper schreefColonIk moest je vraag ook een paar keer lezen voordat ik het doorhad wat je wilde weten, het K-blok ventileert gewoon naar zijn luchtinlaat waarmee het eigenlijk conform de aloude principes van ventilatie voor het onderblok werkt. Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat er andere manieren waren.

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.