Misschien ben ik hier aan het verkeerde adres, maar ik ben een beetje aan het nadenken wat ik met mijn F-je aan moet:
Ik moet toch dringend wat kosten gaan maken, maar ik vrees dat het moeilijker zal gaan worden.
Zo moet ik de lederen bekleding vernieuwen, de softtop vervangen en nog een paar kleinigheden,
maar ik vrees dat ik dan binnen afzienbare tijd met lege veerbollen, en doorgeblazen joint de kulassen en dergelijke zal geconfronteerd worden.
Ik bedoel maar, is het nuttig om deze kosten te maken, of maar direct van mijn hart een steen maken en afscheid nemen van mijn Brooklands greene F ?
Wat mee in de weging ligt is het feit dat mijn garagist er mee opgehouden heeft, en ik onvoldoende geschoold ben om zelfs maar kleine reparaties uit te voeren.
Moeilijke beslissingen allemaal, maar misschien hebben jullie wel een mening hierover.
Bijkomend moet je weten dat ik wat ouder begin te worden, en wellicht minder zal kunnen genieten van de F.
(deze zomer heb ik niet gereden, gelet op een pijnlijke driedubbele enkelbreuk: embrayeren was geen evidentie...)
ps: De Nederlanders onder jullie verwijs ik graag naar
http://www.hoehel.be/