Door invloed van de zon en door warmte is het schuimrubber (aan de binnenzijde) gaan "verkruimelen" tot een poederachtig stof.
Weet iemand een methode om deze schuimrubber laag met iets (een soort lijm??) te behandelen zodat het niet meer stof afgeeft?
Na behandeling mag het cover niet plakken en moet het cover nog opgevouwen kunnen worden. En uiteraard mag de skai niet aangetast worden.
Ik heb bij een lijmfabrikant (Bison) geïnformeerd, maar zij hebben geen oplossing.





