Door iets te ver uit te wijken raakte ik even met de rechter voorvelg de stoeprand...
mijn hart stond stil...
2 vragen..
Is dit te herstellen? indien ja, waar?
Ik probeerde vandaag het wiel los te maken maar nadat ik de 4 bouten losmaakte lukte het me niet het wiel los te krijgen... is er een trukje of zo?
Ik heb een TF limited edition, dus, vrij grote velgen die rond speciale remklauwen passen... (liet ik me wijsmaken, ik ken niets van mechaniek)
Bedankt
JP




