




schrokke schreefColonHet is niet dat hij kraakt bij het in achteruit zetten? Hij wil er gewoonweg niet in?
Wat ook kan helpen is direct na het ontkoppelen te schakelen.




gille schreefColonschrokke schreefColonHet is niet dat hij kraakt bij het in achteruit zetten? Hij wil er gewoonweg niet in?
Wat ook kan helpen is direct na het ontkoppelen te schakelen.
dit kan je met de tijd wel enkele tandjes kosten![]()
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.