Ik heb de kabels in de koffer ruimte bekeken, en dit is het probleem niet (ze geven geen vals contact of zo)
Mijn vermoeden is dat de schakelaar aan het rempedaal wel eens de boosdoener zou kunnen zijn.
Daar kun je echter verdomde moeilijk bij, en mijn vraag is dan ook, of dit nog al voorgevallen is?
en, is dit simpel te vervangen?
Er werden recent nieuwe remblokken geplaatst, maar ik vermoed dat dat er niets mee te maken heeft
ps: mijn F-je is er op de keuring weer eens door geraakt (probleempje met de uitlaat --> CO2 te hoog, maar is uiteindelijk opgelost.)
Is intussen 19 jaar met ca 200 K op de teller 

