


Bruno schreefColonMooi initiatief ! Er zijn zeker mensen die hier interesse in hebben !



ErikB schreefColon70ct per kilogram resulteert in 600à700 per MG
Mooi initiatief !
Heb je al een datum in gedachten ?



Mr. Dj M. schreefColonAai, toen was het al voorbij of niet?
Er zijn nog wel grote dingen die via pakket vervoer belachelijk duur zijn, maar rechtstreeks ophalen waard zijn. Iets zoals een lederen interieur of bumpers e.d.

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.