

Bruno schreefColonOp de bank zagen we echter steeds dat de 135'en het beste koppel leverde in vergelijk met de 120 of VVC mg's, maar vaak minder vermogen leverde dan opgeven vanuit fabriek.
We deden de modificatie op de 120 trouwens meermaals (135 nokkenassen plaatsen), en merkte onderin vooral ook in praktijk een serieuze koppeltoename.
Daarvoor zijn deze modificaties dan ook populair.
Zo zie je maar dat de theorie en opgegeven specs vaak ver liggen van de praktijkervaring en/of praktijk metingen.

Tukker schreefColonIk heb geen idee wat nu gunstiger is aangezien je een steptronic in de sport modus altijd het gas in trapt tot 5500 rpm.












schrokke schreefColon Mijn stepper paste er niet op. Ik heb echter ook het gevoel dat vertrekken net iets beter gaat.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.