






camiel456 schreefColonIk heb gaspositisensor gereset. door contact, 5x vol gas, contact af. alles uit laten gaan en opnieuw starten.
Dit zonder succes helaas
Nu ga in de IACV los halen en inspuiten met wd40 en terug monteren, wellicht is dat een optie, tip kreeg ik ook van iemand van het lotus forum.
Wat kan ik net achter de stekker zien bij de kabel? dat hij blijft hangen ofzo?
voor zo ver ik kan zien geleid hij goed.





camiel456 schreefColonOla!
Vanavond wil ik in mijn Elise S1 Kserie wegrijden, na 2 dagen niet gereden te hebben start hij wel normaal, maar schiet gelijk de toeren in.
ik denk dat zakt wel als hij even loopt, maar nee.
Het word bij elke aanraking van het gaspedaal erger, toeren schieten omhoog naar de 4000rpm.
Waar zou dit aan kunnen liggen?
Ook na het rijden van de straat in en uit wordt het niet minder, dus heb hem meteen van schrik stil gezet.
gaskabel reageert wel normaal, en zit niet vast voor zover ik kon zien.
Thx
Camiel
camiel456 schreefColon
Maar nu ben ik weze rijden, beroerd als hij loopt, en zodra hij warm is loopt hij normaal.
Geen stortten meer, geen hoge toeren, en geen gas inhouden.



Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.