

Geschikt voor E10?
Door het failissement kunnen geen gegevens meer worden opgevraagd bij de fabrikant en kunnen geen garanties worden gegeven. Het wordt daarom afgeraden gebruik te maken van E10.





Kasper schreefColon(er zal, direct uit de pomp, wellicht geen water in de Ethanol zitten, kun je dat na een paar maanden stilstand nog garanderen?)

ErikB schreefColonKasper schreefColon(er zal, direct uit de pomp, wellicht geen water in de Ethanol zitten, kun je dat na een paar maanden stilstand nog garanderen?)
Voor een 'moderne' MG zal dat nog wel meevallen, niet ? De tank is afgesloten en er is geen ventilatie naar buiten toe (om milieu redenen).

Kasper schreefColonErikB schreefColonKasper schreefColon(er zal, direct uit de pomp, wellicht geen water in de Ethanol zitten, kun je dat na een paar maanden stilstand nog garanderen?)
Voor een 'moderne' MG zal dat nog wel meevallen, niet ? De tank is afgesloten en er is geen ventilatie naar buiten toe (om milieu redenen).
Toch ruik ik brandstof als de F een tijdje stil staat in de garage, is de tank dan hermetisch dicht?
en dat is ook hoe het eigenlijk zou moeten zijn.Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.