





ErikB schreefColon:lol:![]()
Dat staat helemaal haaks op wat er in 2002 gezegd werd (het jaar van de lancering van de TF).
Ondertussen weten we al langer dat een goede F niet moet onderdoen voor een TF, maar wat ik hier lees gaat nog een stap verder.




Bruno schreefColonDito, zelfs met een perfecte uitlijning op beide wagens, kan de F tov de TF perfect topsnelheid draaien met spreekwoordelijk 2 vingers op het stuur. Bij de TF krijg je dan meer het kleffe handjes gevoel.
De TF rijdt dan weer prettiger dagdagelijks, daar er onderin meer vermogen is t.o.v. mijn F, die pas wakker wordt boven de 5000 Rpm. Het mag wel gezegd, dat om één of andere onverklaarbare reden mijn TF dan ook wel heel snel is onderin in vergelijk met zijn soortgenoten.

ErikB schreefColon:lol:![]()
Dat staat helemaal haaks op wat er in 2002 gezegd werd (het jaar van de lancering van de TF).
Ondertussen weten we al langer dat een goede F niet moet onderdoen voor een TF, maar wat ik hier lees gaat nog een stap verder.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.