




schrokke schreefColonOmgerekend kom ik op 1,3mm toe in, dat is goed.(ik ga ervan uit dat je 16" wielen hebt)
Wielvluchten staan mooi gelijk, ook dat is prima.
Ik mis echter wel de achterwielen. Deze zijn voor de rechtuit stabiliteit belangrijk.

. De uitlijning die ik via Bruno kreeg zijnde 0,05 toe in werd door de garage toegepast en dat zo'n kleine aanpassing zo'n verandering zou zijn geloofde zelfs de garagist niet, maar het is wel zo. Pijl recht stuurd de f zonder trillingen geen spoorvorming. Je kan met een vinger aan het stuur met een gerust hart rijden. Het word zelfs zo gemakkelijk dat je toch moet oppassen dat je niet te snel rijd voor je er erg in hebt, super I love it 
brusten schreefColon dit is de eerste keer dat de garage wilde afwijken van de uitlijning die in de computer zit
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.