Hallo ik heb een mgtf die start soms niet startmotor draait rond maar slaat niet aan soms wil ie aanslaan lijkt of ie verzuipt.volgende start ie zomaar weer voor 4 dagen of zo .. 1 bobine vervangen en nokkenassensor maar beide lijkt niet de oplossing iemand een idee
De keren er voor liept ie perfect onder het rijden geen enkel probleem en nu ook niet ....maar een week geleden toen ik hm starten liept ie onregelmatig en hoog toeren tal ongeveer 1600 maar declaatste dagen start ie weer ff goed en loopt ie mooi.
Postman schreefColonOndanks dat de startmotor gewoon rond draait?
Zeker, heb ik bij mijn F ook gehad. Doordat de sleutel net de laatste slag niet helemaal meer maakte startte de auto niet ondanks dat de startmotor wel draaide.
Ieder geval bedankt voor je reactie .. Als ik contact slot vervang met sleutel natuurlijk moet ik met nog meer rekening houden ...zoals startonderbreker enz
ik zou toch maar niet voor een ander contactslot gaan, is quasi zeker verloren moeite. ik heb hier een F staan met een min of meer gelijkaardig probleem, denk eerder richting ontsteking te zoeken, te beginnen met de bougie's.
mg f Trophy 160 2001 83.000km. emgeeke voor als het nat mag zijn. ford C max voor het winkelen