BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
280mm remschijven
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

280mm remschijven

door MGF » za jul 02, 2016 1:38 pm

Onze MGF mag binnenkort weer voor de APK en de kans is groot dat de remschijven dit jaar vervangen moeten worden. Vóór zitten er op dit moment Black Diamond 280mm schijven op die destijds verkrijgbaar waren bij Mike Satur, maar inmiddels lijkt deze ze niet meer te leveren. Achter zitten er nog standaard 240mm schijven op. Graag zou ik voor en achter dezelfde 280mm schijven willen hebben.

Welke leveranciers leveren deze op dit moment en waar hebben jullie goede ervaringen mee? Ik heb ze bijvoorbeeld bij MGFMania en MTec gezien, maar deze leveranciers zeggen mij verder niet veel. Iemand anders wel? Welke remblokken zouden jullie hierbij adviseren?

P.s. AP's zijn helaas geen optie omdat er Square Spoke's onder de auto liggen.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

Re: 280mm remschijven

door Kasper » za jul 02, 2016 2:12 pm

Hey Jarno, je gewenste setup komt mij bekend voor, ik heb recent, na aankoop op MGF20, 280's achter gestoken!

Ik heb Black Diamonds voor en die van MGMania achter, ze lijken mij 100% een paartje, ook al zit er wel 10 jaar tussen de montagejaren in.

Green stuff, de oude was voor mij niet OK
    Mintex 1144 waren wel goed
    Nu Red Stuff, zeker niet slecht.
    Zover ik weet heeft Bruno altijd OEM en is daar happy mee. En je weet dat hij niet als een slak over de baan gaat.....
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1