









Tukker schreefColonInteressante update voor de Pscan, mems 1.9 tuning opties.
Uiteraard op eigen risico!!!
https://www.the-t-bar.com/forum/pscan-u ... rsion-0420

schrokke schreefColon
Het wordt steeds beter.
Na de TC die er nu aankomt ga ik dat toch eens proberen.
Kan dan misschien toch eens die 56mm gasklep die ik al een tijdje heb proberen.


Coen schreefColonNice! Dat zijn wel hele mooie updates! Iemand al iets mee gedaan?

Kasper schreefColonCoen schreefColonNice! Dat zijn wel hele mooie updates! Iemand al iets mee gedaan?
helaas werkt het alleen op de MPi, met een vvc heb je er dus niets aan, omdat je daarbij de instellingen niet kunt aanpassen. Anders was is wel aan de slag gegaan.
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.