LE 500 ! ...again !










Bart-K schreefColonLigt nét buiten budget, bovendien is 1 racer voorlopig wel genoeg
Kasper schreefColonDeze had toch eerst groen opdruk?
Levensgroot en Octogontour erop, jammer dat die er niet (meer) op zit.





Mr. Dj M. schreefColon....
Een normaal interieur er in, vooruit de stoelen staan wel gaaf en mogen blijven, en zet hem maar voor m'n deur. Heel dik zo!


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.