Vanmorgen wilde de deur aan bestuurderszijde niet meer open gaan.
De pin gaat onhoog en gelijk weer omlaag. Bijrijderszijde werkt normaal.
Ook met de sleutel wil de deur niet van het slot afkomen en de F schiet gelijk op alarmmodus.
Als eerste dus maar de claxons losgekoppeld
Met enige moeite en zonder teveel schade (alleen de pennetjes die de doorcard vasthouden gemold) het binnenwerk bloot kunnen leggen.
Nu krijg ik het gevoel, dat ik om de slotbediening te verwijderen de deur toch echt open moet hebben.
Heeft iemand hier een idee hoe dit te realiseren is? (liefst zonder blikopener)
Henk.





ik heb zo de indruk dat voor LOS deze info jammerlijk te laat komt.