









JeanF schreefColonNee amnon ik ga m niet inkorten. Wil het origineel houden. Ik krijg de huidige niet van het voetje af en heb daarom een probleem met de Goes over de wagen trekken. Moet er dan een gaatje in knippen en dat wil ik niet.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.