door hannus888 » do dec 31, 2015 2:01 pm
Beste MG fanaten
de zoekfunctie heeft niet het gewenste resultaat opgeleverd dus vandaar mijn vraag hier;
het stangetje met de kogelkoppeling van de ruitenwisser valt bijna spontaan van de ruitenwisser af.
deze koppeling zit, volgens mij, normaliter gewoon vastgeklikt.
bij mij valt het koppeldingetje spontaan uit elkaar......iemand een suggestie hoe dit simpel op te lossen? ik dacht zelf een dun boutje er door heen?
iemand een alternatief?
Groet en iedereen alvast een super 2016 gewenst.
Hans
pluk de dag, ook vandaag
MGTF 2003
MGB BRG 1964, lepeldeur
Volvo V40 R-design 2013