







Ok, die hebben we op het moment alleen in Magnecor Rood op voorraad. We krijgen echter een nieuwe lijn die volgende week klaar moet zijn. Dat zijn onze eigen kabel die we samen met de mensen die destijds aan de K-series gewerkt hebben ontwikkeld hebben..
Zou volgende week op de site moeten staan

De nieuwe lijn zal goedkoper zijn dan Magnecor maar minimaal dezelde kwaliteit.






Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.