Staat nu vaak op straat ipv onder de carport. Daarom merk ik het nu laatste tijd pas. Ik wist dat het altijd vochtig was, maar ach....
Nu is het zo extreem dat het nog net niet klotst :p
Hier mijn hand drukt, het water komt door het tapijt omhoog.



Rijderskant heeft er geen last van.
What to do? Dacht ergens gelezen te hebben dat het vaker voor komt.







