Resultaat :




Drikje S1










Kasper schreefColonMaar 1 cylinderbus gescheurd, nog 3 in aardige staat.

Drikje S1 schreefColonKasper schreefColonMaar 1 cylinderbus gescheurd, nog 3 in aardige staat.
Hhhhmm, volgens mij zijn twee cylinderbussen gescheurd, en daar zit precies het punt waarbij reviseren niet meer de moeite loont.
Gr. Drikje S1
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.