





Demor schreefColonDe nieuwe kap is mooi maar ik heb het gevoel dat hij niet helemaal ver genoeg open gaat. Hij veert een beetje als hij open ligt en de tonneau gaat er ook maar net op onder redelijke spanning.
Demor schreefColonIs het normaal dat er in dit interieur een licht crème handremhoes met een zwarte schakelhoes combi in zit?
Demor schreefColonEn is het normaal dat er rondom dezelfde banden zitten, smaller vooraan is geen must?
Demor schreefColonVerder heb ik vandaag even de "lompe" uitlaatoverschuifsierstukjes gemonteerd daar de rechter wel wat aangeslagen was...... ik twijfel nog...... ze zijn misschien best een beetje "to much".
Demor schreefColonEn een laatste vraag, passen de '98 stoelverlagingsveren ook onder deze stoelen?



Bruno schreefColonGlazen achterruit is de reden dat de kap niet helemaal open valt. Voor mij de enige reden om er niet voor te gaan op de TF.





ErikB schreefColonDemor schreefColonIs het normaal dat er in dit interieur een licht crème handremhoes met een zwarte schakelhoes combi in zit?
Neen, in elke uitvoering zijn beiden gelijk van kleur.
A.d.h.v. het VIN kunnen we makkelijk achterhalen wat de oorspronkelijke aankleding was.


Thomas schreefColonEr zijn wel modellen geweest met verschillen kleuren van schakel en handremhoes.
Bij mijn auto was dit ook het geval.
Ik heb nog even een folder opgezocht.
Thomas
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.