Ik zal me even voorstellen....
Mijn naam is Wim , 63 JAAR.
Ik woon in Limburg NL.
Ik heb van mijn jeugd af al een affectie
Voor het merk MG .
Het was de bedoeling wanneer ik met pensioen
Zou gaan een MG aan te schaffen als hobby/vrijetijds auto .
Het bloed begon me twee jaar geleden erg te kriebelen en mijn vriendin was ook erg
In voor een leuke vrijetijd auto .
Ik ben eens gaan Googelen en heb na anderhalf jaar twee MGf's ter beschikking .
We genieten er elk mogelijk moment van .
Nu een vraag.....
Ik wil graag bij het inschakelen van het alarm/vergrendeling een geluid horen .
Heb intussen een beeper in huis maar weet niet
Op welk kabeltje ik hem kan aftakken .
Misschien is hier iemand die me kan helpen

Groet ...Wim.



