weerom een probleempje
ik heb besloten om mijn voorste remschijven te vervangen, ik heb sowieso nog 'n setje liggen dus...
nu krijg ik de rechtse remschijf er met geen mogelijkheid van de naaf af? ik heb reeds warm gestookt,
er met de vuisthamer op geklopt, maar geen millimeter beweging
iemand die me hier met de juiste goede raad kan bijstaan??
ps heb ook en polietrekker geprobeerd maar mijn polietrekker is eerder klein (voor de motor vooral) en eigenlijk
dus niet groot genoeg voor de schijf.







