Uitlijning zou het wel kunnen zijn, wellicht wat versterkt door de verschillende banden. Geen idee hoe Hankooks weken op een MG. Het is tegenwoordig zeker geen low end band. Het V12 type wordt in Nederland af fabriek op verschillende Mercedesen gemonteerd. Dat houdt dus wel in op wat zwaardere auto's. Ze zitten ook op mijn Alfa, en ik vind ze echt OK op die auto.
Terug naar het uitlijnen, als dit de oorzaak is dan staat de auto waarschijnlijk "vierkant" uitgelijnd: geen of weinig toe-in. Heb je een uitdraai erbij gekregen?
Ikzelf zet de auto liefst tegen vierkant aan en herken het gevoel wel een beetje. Ik kan allen niet inschatten of wat jij voelt nog veilig is, of je alleen een onveilig gevoel geeft. Over dat laatste kom je wel heen
