ik ben dus bezig met de ombouw van en TF, lukt aardig goed maar...
toen ik mijn voorste wielen wou verwijderen brak mij de moeradapter,
terwijl er nog een wiel niet los was...ik heb dan het een en het ander geprobeerd,
met als resultaat dat ik de volledige veiligheidsmoer er uit moest boren.
nu is dit gebeurd, maar krijg ik helemaal geen beweging in het wiel
het lijkt wel aan de wielnaaf vast gelast, ik heb zelfs al met een vuisthamer geprobeerd
maar het kreng zit blijkbaar muurvast en ja ik heb ook de 3 gewone moeren reeds losgedraaid.
iemand die mij hier 'n goede tip heeft?? het wiel moet er absoluut af om de stuur stang te plaatsen
de pech... het afbreken van de adapter,
ongeduld... niet kunnen wachten op fonny zijn adapter(waarvoor
) en dus begonnen met het gedacht om er met 'n kleine beitel wat beweging in te krijgen wat eindigde in
een ondefinieerbare massa wielmoer.




