Hier is dan het vervolg. Gisteren bij Gille geweest voor het verwarmingsprobleem (en het plaatsen van KVS leidingen, top gedaan Gille, waarvoor nogmaals dank

).
Het probleem zit hem niet in de mechaniek die een en ander aanstuurt. We hebben de kabelhoes verschoven in het mechanisme, maar nog steeds blijft er na 5 minuten rijden alleen maar warme lucht uit de ventilatoren komen.
Zou het dan toch het interne klepje zijn wat stuk is? Net zoals Sanders vermoed ik dat theoretisch wel kan, maar dan toch wel bijzonder is..Binnenkort weer naar Gille..

Overigens blijf ik het bijzonder vinden dat het probleem destijds is ontstaan nadat de koelvloeistofslangen vanaf het blok naar beneden toe (alle 3) zijn vervangen. Kan daar nog iets fout zijn gegaan wat een en ander heeft veroorzaakt?