Ik ben zondagmiddag teruggereden uit Duitsland en op de laatste 300 kilometer van de 680 km is het onbegrenste snelheid
Tijdens de rit heb ik weer goed de temperatuur in de gaten gehouden en heb gemerkt dat de temperaturen bij mijn tf bij de snelheid verschilt.
120 - 140 kmh +- 120graden
140 - 160 kmh +- 130 graden
180 - 200 kmh +- 140 graden ( in het midden van 120 naar 150)
De weersomstandigheden:
Zonning 20 graden
Ik ben een klein stukje 200kmh gereden, maar moet toegeven dat het niet echt comfortabel is. Luidruchtig, heel goed opletten en vaak remmen.
Groet
Lennart







