door LEBLAR » do dec 18, 2014 5:24 pm
Je schrijft dat na het stilvallen de startmotor de motor nog wel ronddraait. Waarom verdenk je dan de accu? Als de accu in staat is de starmotor rond te draaien - die rond de 30 Amp trekt- dan heb je echt nog wel genoeg sap om de motor te laten lopen.
Als de dynamo nu herrie maakt zou ik daar eerder de lagers verdenken. Maw te veel spanning op de riem.
Voor wat betreft je probleem. Je zoekt het in de electrische hoek. Is je enige aanwijzing daarvoor het oplichten van het dynamo lampje? Als je kunt controleer dan of je een vonk hebt en ga van daaruit verder zoeken en uitsluiten.
Ronald Leblanc
1996 MGF VVC Pearlescent FlameRed (inderdaad, niet origineel)
Mod's: Tenza open air filter, Leer stuur, Toyo Proxes T1R, PU bushes achter, KH-splitter, Windscreen, EBC Grooved discs + greenstuff blokken rondom, 80th interieur, 52mm TB, LLW kit, SS coolant pipes, alu radiator
Upcomming: PU bussen voor.
Next: Cool-air induct Tenza.